Skip to main content

Faciliteiten

Gasten over Landgoed Springtij:

‘Mooi huis’

Fijne bedden en schoon huis

‘Fijn verblijf!’

Fijn huis, bedden liggen goed, fijne locatie, “tuin” heeft leuke faciliteiten voor kinderen Sharon

‘Fijne plek voor een mooie vakantie’

Een fijne plek om te verblijven met kinderen. Er is van alles te doen op het veldje. Vele vriendjes zijn gemaakt. Wii verbleven in het Koetshuis, schoon en netjes. Wij komen zeker een keer terug! Ekke

‘Heerlijk huisje koetshuis 2’

Mooi en net huisje , heel goede locatie zéér centraal met dorp dichtbij. Onno Olieslager

‘Heerlijke plek’

Vriendelijk ontvangst, een heerlijke plek om lopend naar de Koog te gaan en toch ver genoeg weg om heerlijk rustig buitenaf te zitten. Een comfortabel huisje, van alle gemakken voorzien en de hond is welkom. Wij komen zeker terug! Susan Koehoorn