‘Schönes Haus mit ansprechender Einrichtung und Umgebung’
Uns hat es sehr gut gefallen, gute, ruhige Lage, in Laufabstand nach De Koog, nette Umgebung und Garten, das Haus ist gut eingerichtet und hat uns sehr gut gefallen
Stefan Schwan
‘Heerlijk huisje koetshuis 2’
Mooi en net huisje , heel goede locatie zéér centraal met dorp dichtbij.
Onno Olieslager
‘Fijn verblijf!’
Fijn huis, bedden liggen goed, fijne locatie, “tuin” heeft leuke faciliteiten voor kinderen
Sharon
‘Heerlijke week gehad!’
Heerlijk huisje. Wij voelden ons meteen thuis. Fijne bedden, heerlijk bad en prachtige keuken. Tipje: combi magnetron in huis ipv de berging.
Maury rigter