wij zaten in gedeelte van het koetshuis.Het was een prima verblijf voor een lang weekend.
welkomsboek vernieuwen misschien met wificode erin en tips.
we komen zeker een keer terug.
bedankt voor de goede service.
fam den boer
‘Genieten op Texel’
Heerlijke week vakantie gehad. Fijne omgeving in een fijn huisje.
We hebben super geluk gehad met het weer, maar anders hadden we ons ook vermaakt
‘Jederzeit wieder!’
Sehr schön gelegenes Haus mit sehr guter Ausstattung, dazu noch sehr nette Vermieter, was will man mehr!
Jürgen
‘Heerlijke week gehad!’
Heerlijk huisje. Wij voelden ons meteen thuis. Fijne bedden, heerlijk bad en prachtige keuken. Tipje: combi magnetron in huis ipv de berging.
Maury rigter
‘Perfect’
Werkelijk een prachtige bungalow en echt van alle gemakken voorzien. Alles is aanwezig! We hebben echt een heerlijke week gehad. Op loopafstand van de Koog en het strand! Landgoed springtij is een absolute aanrader
Esther Wilgenburg